Дата и час: 18 Юни 2024, 13:18




Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Новото BMW M3 Седан, новото BMW M3 Туринг 
Автор Съобщение
BMW Маниак
BMW Маниак
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2009, 19:12
Мнения: 6549
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мнение Новото BMW M3 Седан, новото BMW M3 Туринг
Прикачени файлове:
BMW M3 & BMW M3 Touring - 1.jpg
BMW M3 & BMW M3 Touring - 1.jpg [ 49.73 KiB | Прегледано 172 пъти ]


Tе носят легендарното име на модела и са пример за типичната за M комбинация между вдъхновяваща динамика и неограничена пригодност за всекидневието. Сега многостранният профил на BMW M3 Седан и BMW M3 Туринг е изострен в различни аспекти. Увеличението с 15 кВт/20 к.с. на мощността на двигателя за вариантите на модела със задвижване на четирите колела, новият дизайн и оборудването, както и допълнителният напредък в областта на дигитализацията проправят пътя за продължаване на историята на успеха. Новото оформление на фаровете и волана добавя свежи акценти както в екстериора, така и в интериора. Към това се добавят нови ковани алуминиеви джанти и интериорни лайстни, както и въвеждането на BMW Operating System 8.5 като база за последното поколение BMW iDrive. Последователното по-нататъшно развитие оптимизира както състезателния характер, така и увереното изживяване при шофиране, на High-Performance моделите от премиум среден клас.

С новия модел на традиционното моделно семейство редовият шестцилиндров двигател с технология M TwinPower Turbo в най-мощната си версия развива 390 кВт/ 530 к.с. При новото BMW M3 Competition Седан с M xDrive (среден разход на гориво: 10,2 – 10,1 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 230 – 227 г/км според WLTP, CO2 клас: G) и новото BMW M3 Competition Туринг с M xDrive (среден разход на гориво: 10,4 – 10,3 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 235 – 233 г/км според WLTP, CO2 клас: G) повишената мощност достига до всичките четири колела чрез осемстепенна трансмисия M Steptronic с Drivelogic.

Задвижването на новото BMW M3 Competition Седан (среден разход на гориво: 9,9 – 9,7 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 224 – 220 г/км според WLTP, CO2 клас: G) развива максимална мощност от 375 кВт/510 к.с. То също е комбинирано с осемстепенна трансмисия M Steptronic с Drivelogic и задвижва задните колела. За пуристко и уникално в сегмента изживяване от динамиката новото BMW M3 Седан (среден разход на гориво: 10,1 – 10,0 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 230 – 227 г/км според WLTP, CO2 клас: G) комбинира вариантът на шестцилиндровия двигател с мощност 353 кВт/480 к.с. с шестстепенна механична скоростна кутия и задно задвижване.

Всички варианти на модела на новото BMW M3 Седан и новото BMW M3 Туринг се произвеждат в завода на BMW Group в Мюнхен. Глобалното му въвеждане на пазара ще започне с производство през юли 2024 г. Най-важните региони за продажби на BMW M3 Седан са САЩ, Китай, Великобритания, Австралия и Германия. BMW M3 Туринг е особено популярно в Германия, а също и във Великобритания и други европейски страни, както и Австралия.

Традиционно състезателно усещане, индивидуални характери

В шестото поколение на модела BMW M3 е по-мощно, уверено, модерно и по-универсално от всякога. Седанът продължава почти 40-годишната традиция на High-Performance спортни автомобили. Първото поколение на BMW M3, представено през 1986 г., се превръща в най-успешната туристически състезателен автомобил в света. Още тогава успехите на състезателната писта бяха придружени от постоянно нарастваща популярност на серийния автомобил и уникално очарование, когато се шофира на пътя.

Състезателното усещане, свързано с BMW M3, което може да се усети на всеки километър, може да се изживее по напълно нов начин в настоящото поколение модели. За първи път освен BMW M3 Седан се предлага и Туринг модел. BMW M3 Туринг съчетава характерните за серията динамични характеристики с допълнителна функционалност и разширени транспортни възможности. Предлага се само с най-мощната версия на редовия шестцилиндров двигател, монтиран на серията BMW M3/M4, и с интелигентното задвижване на четирите колела M xDrive. Вместимостта на багажника може да се увеличи от 500 до 1510 литра чрез сгъване на облегалките на задните седалки.

Със своята нова автомобилна концепция за премиум средния клас BMW M GmbH веднага предизвика сензация както сред феновете на марката, така и сред професионалните експерти. През първата си пълна година на производство, BMW M3 Туринг печели „Златен волан“, присъждан от германското специализирано списание „Auto Bild“ и „Bild am Sonntag“. В Обединеното кралство той е обявен за Dream Car на годината от списание Autocar и е обявен за „All The Car You’ll Ever Need“ при наградите „Car of the Year Awards“ на списанието „Top Gear“.

Със своите индивидуални концепции на каросерията и техните специфични качества, Седанът и Турингът се представят като особено индивидуални автомобилни характери в рамките на серията. Една от най-важните им прилики е изразителният им дизайн с типични M характеристики, които са прецизно съобразени с техническите изисквания по отношение на подаването на охлаждащ въздух и аеродинамичния баланс. Голямата, вертикално насочена бъбрековидна решетка на BMW с типични за M двойни ламели в хоризонтално разположение, мощно моделирани арки на калниците, както и широко разположените странични прагове в черен гланц и елементите на предната и задната броня дават ясни сигнали за динамичния потенциал на двата модела. BMW M3 Седан серийно се оборудва с карбонов покрив. Покривът на BMW M3 Туринг е черен, както и серийните дъги на покрива. Оборудвано е и с допълнителен аеродинамичен елемент (Gurney), монтиран върху спойлера на покрива.

Технология на задвижването със заемки от моторните спортове

На всички варианти на модела на новото BMW M3 Седан и новото BMW M3 Туринг се монтира редови шестцилиндров двигател с технология M TwinPower Turbo и високооборотни характеристики. Трилитровият двигател се характеризира с висока пъргавина до най-високите диапазони на натоварване, като по този начин осигурява линейното разгръщане на мощността, характерно за High Performance автомобилите на BMW M GmbH.

Със своите многобройни конструктивни характеристики, адаптирани от моторните спортове, задвижващият агрегат осигурява неподражаемо Performance изживяване както в градското движение, така и на състезателните писти. Безгилзовият цилиндров блос с Closed-Deck конструкция е изключително здрав и, в съчетание с кования олекотен колянов вал, позволява развиването на особено висок въртящ момент. Освен това цилиндровите стени имат желязно покритие, нанесено чрез процес на електродъгово напластяване (LDS). Като допълнителна специфична за M характеристика, сърцевината на главата на цилиндъра, която е произведена с помощта на процес на 3D принтиране, позволява оптимизиран ход на каналите на охлаждащата течност, който не може да бъде постигнат с помощта на конвенционална технология за отливане на метал.

Също като охладителната система, така и система за смазване е проектирана за специалните предизвикателства при шофиране по състезателната писта. Управляемата маслена помпа осигурява надеждно снабдяване с масло дори при екстремни надлъжни и странични ускорения.

Технологията M TwinPower Turbo включва два Mono-Scroll турбокомпресора, всеки от които захранва по три цилиндъра със сгъстен въздух. Индиректното охлаждане на нагнетявания въздух, което се осигурява от нискотемпературен охладителен кръг, както и специфичните компресори оптимизират мощността на системата за нагнетяване. Освен това технологичният пакет включва директно впръскване на бензина High Precision Injection, което осигурява фино разпръскване на горивото с максимално налягане от 350 бара и по този начин бързи реакции, както и променливото управление на клапаните VALVETRONIC и безстепенно регулиране на разпределителните валове двоен VANOS.

Вариантът на двигателя, който се монтира на новото BMW M3 Competition Седан с M xDrive и на новото BMW M3 Competition Туринг с M xDrive, получава повишение на мощността от 15 кВт/20 к.с. благодарение на оптимизирана конфигурация на дигиталното управление на двигателя (DME). Редовият шестцилиндров двигател развива повишена от 375 кВт/510 к.с. до 390 кВт/530 к.с. максимална мощност при 6 250 об/мин. Модернизираният агрегат, който служи като основа и за задвижването на BMW M4 GT3, развива максималният си въртящ момент от 650 Нм в още по-широк оборотен диапазон между 2 750 и 5 730 об/мин. Резултатът е още по-неудържимо и постоянно разгръщане на мощността, което повишава Performance изживяването най-вече при високодинамични ситуации и осигурява впечатляващи стойности на ускорението.

И докато новото BMW M3 Competition Седан с M xDrive ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 сек., новото BMW M3 Competition Туринг с M xDrive се нуждае незначително повече - 3,6 сек. - въпреки по-високото си собствено тегло. При спринт от място до 200 км/ч, увеличението на мощността на двата модела със задвижване на четирите колела е забележимо по подобрението от 0,5 сек. при всеки. Сега Седанът го извършва за 11,8 сек., Турингът за 12,4 сек.

Във всички варианти на модела на новото BMW M3 Седан и новото BMW M3 Туринг максималната скорост серийно е електронно ограничена на 250 км/ч. С опционалния M Driver's Package максималната скорост на Седаните може да бъде увеличена до 290 км/ч, а за модела Туринг до 280 км/ч, за да се оползотвори пълният потенциал на мощните задвижвания.

Специфични за модела настройки на двигателя, трансмисията и окачването

Шестстепенната ръчна скоростна кутия, монтирана в новото BMW M3 Седан, подобно на осемстепенната трансмисия M Steptronic с Drivelogic, която е серийна при моделите Competition, е оптимално съобразена с характеристиките на мощността на съответния двигател. Водачите със спортно-амбициозен стил на шофиране се възползват от серийните лостчета за превключване на волана, които позволяват спонтанни, индивидуални намеси в избора на предавките на автоматичната скоростна кутия. За допълнително индивидуализиране на изживяването при шофиране, характеристиките на превключване на предавките на трансмисията могат да се настройват според нуждите и ситуацията с помощта на бутона Drivelogic.

За още по-добро сцепление двата модела с върховия двигател са оборудвани със системата M xDrive. Фокусираната върху задните колела настройка на интелигентната система за задвижване на четирите колела осигурява допълнителна пъргавина на новото BMW M3 Competition Седан с M xDrive и на новото BMW M3 Competition Туринг с M xDrive. В комбинация с напълно променливия активен М диференциал в задвижването на задната ос, системата подпомага и типичното за М усещане при динамично шофиране по завои. В допълнение към основната настройка 4WD, водачът може да използва менюто M Setup, за да избере режим 4WD Sport, при който по-голяма част от мощността се разпределя към задните колела за още по-пъргаво управление. Когато DSC е деактивиран, режимът 2WD също е наличен за предаване на мощността само към задните колела. Той предлага на опитните шофьори особено пуристко шофиране без намеса от контролните системи.

Идеалните предпоставки за впечатляваща динамика на управлението и спонтанни реакция на командите с кормилното управление се осигуряват от високата устойчивост към усукване на конструкцията на каросерията и връзките с окачването. В допълнение към мерките за усилване при BMW M3 Седан, BMW M3 Туринг има допълнителен пакет торсионни греди в задната част. Допълнителното усилване създава идеални условия и този вариант на каросерията да се отличава с комбинацията от динамика, пъргавина и прецизност в поведението на пътя, характерна за BMW M автомобилите.

Специфичната за M кинематика и еластокинематика на предното окачване с двойни носачи и пружинна стойка и петраменната конструкция отзад осигуряват хармонията между екстремна динамика на управлението и балансиран комфорт във всекидневието и при дълги пътувания, които са характерни за всички модели от серията. Серийното адаптивно M окачване предлага възможност за индивидуално адаптиране на характеристиките на амортисьорите с електронно управление. Чрез менюто M Setup могат да бъдат избрани три различни характеристики, с които поведението при шофиране може да се оптимизира в зависимост от нуждите и индивидуалните предпочитания.

Другите компоненти на окачването включват кормилното управление M Servotronic и интегрираната спирачна система, която се монтира както в комбинация със серийната M Compound спирачна система, така и с и опционалната M Carbon керамична спирачна система. И двата варианта имат шестбутални апарати отпред и еднобутални спирачни апарати на задния мост. Освен по-големите и по-устойчиви на топлина спирачни дискове, които осигуряват безкомпромисно отрицателно ускорение дори при екстремни условия, благодарение на високата си стабилност към фадинг, M Carbon керамичната спирачна система се отличава и със своята интелигентна олекотена конструкция. В сравнение със стандартната M Compound спирачна система, тя е по-лека с около 14 кг. Намаляването на подресорните маси допринася за повишена пъргавина, подобрено управление, по-спонтанни реакции и по-нисък разход на гориво.

Серийните сини спирачни апарати на системата M Compound също се предлагат в червена или черна версия. Спирачните апарати на M Carbon керамичните спирачки са лакирани в Gold metallic. Всички версии подсказват за типичната за М динамика с характерното BMW M лого на предната ос.

Контролът на стабилността DSC (Динамичен контрол на стабилността) гарантира уникална в сегмента форма на радостта от шофирането. С M Dynamic Mode той предлага подчертано спортна конфигурация, която повишава прага на намеса за регулиращите спирачни намеси и забавя понижаването на мощността на двигателя, за да увеличи максимално динамиката на автомобила, когато контролът на стабилността е включен. Възможно е и пълно деактивиране на системата (DSC off).

С функцията M Traction Control новото BMW M3 Седан опционално и всички модели Competition серийно се оборудват с контрол на сцеплението, който може да се регулира на десет степени, за да отговаря на индивидуалните предпочитания на водача или конкретните условия на пътя. Това дава възможност за постепенно намаляване на контролните намеси, за по-близо доближаване до физическите граници на шофирането, например при състезания на затворена писта. M Laptimer и Drift Analyser помагат на опитните водачи да подобрят времето си за обиколка и да усъвършенстват уменията си в дрифтовете. Интегрираното приложение на всички системи за контрол на задвижването и окачването, разработвано и тествано и на Северната отсечка на Нюрбургринг, осигурява високо динамична управляемост по всяко време, дори в всекидневния трафик.

Специфични за осите размери на джантите , M алуминиеви ковани джанти с нов дизайн

За повишена пъргавина и подобрено управляемост, всички варианти на модела на новото BMW M3 серийно са оборудвани с ковани М алуминиеви джанти със специфични за осите размери. Двата High-Performance седана със задвижване на задните колела имат М алуминиеви с V-образни в Orbit Grey metalic, които са с размери 18 инча отпред и 19 инча отзад. За новото BMW M3 Competition Седан с M xDrive и новото BMW M3 Competition Туринг с M xDrive, серийните ковани алуминиеви джанти с двойни спици в Jet Black са с размер 19 инча отпред и 20 инча отзад. Тази комбинация се предлага и като опция за новото BMW M3 Седан и новото BMW M3 Competition Седан. В допълнение, обширната гама от допълнително оборудване за всички варианти на модела се разширява, за да включва нови ковани M алуминиеви джанти с размери 19 и 20 инча, които за първи път ще се предлагат в сребрист цвят. Техните ярки и светли блестящи повърхности осигуряват спортна и същевременно висококачествено-елегантна визия.

Всеобхватен избор от асистиращи системи , бутон M Mode за индивидуално конфигуриране на функции

С обширна гама от серийни и опционални системи за автоматизирано шофиране и паркиране, новото BMW M3 Седан и новото BMW M3 Туринг поставят стандарти в сегмента. За да се осигури изживяване, което е съобразено със ситуацията и е типично за спортните High-Performance автомобили, с бутона M Mode на централната конзола може да се влияе на намесите на асистиращите системи. Например, при опционалната настройка TRACK, която е предназначена за използване на състезателна писта, всички системи за комфорт и безопасност са временно деактивирани.

Серийното оборудване на всички варианти на модела включва контрол на разстоянието при паркиране със сензори отпред и отзад, контрол на скоростта със спирачна намеса, предупреждение за сблъсък отпред със спирачна намеса, предупреждение за напускане на лентата, включително връщане в лентата с намеса на кормилното управление и разпознаване на пътни знаци Speed Limit Info mitс индикатор за забраните за изпреварване. Опционални са Асистентът за шофиране и Асистентът за паркиране, включително Асистентът за движение на заден ход.

Асистент за шофиране Professional, който се предлага като опция за моделите Competition, допълва функционалността на системите и с Асистент за завиване и водене в лентата с автоматичен Speed Limit Assist, Асистент за поддържане на лентата и разпознаване на светофари, както и активен контрол на скоростта с функция Stop & Go.

Оформените по нов начин фарове и ярките детайли подчертават характерната визия

С оформените по нов начин LED фарове, които комбинират къси и дълги светлини в общ модул, новото BMW M3 Седан и новото BMW M3 Туринг поставят свежи акценти в предната част на автомобила. Два елегантно моделирани, леко стреловидни LED модула, разположени вертикално, служат като габаритни и дневни светлини, както и мигачи. Технологично ориентираният външен вид на вече характерно структурираните светлинни източници осигурява прогресивна визия, която се повтаря от тесните задни LED светлини, оборудвани с L-образни габаритни светлини.

Като опция се предлагат Адаптивни LED фарове с незаслепяващи Matrix дълги светлини, чиято функционалност включва и светлини при завиване и светлини за градски условия. Сините елементи във вътрешността на фаровете подсказват за особено висококачествената светлинна технология. В комбинация с Адаптивните LED фарове се предлагат и светлини M Shadow Line с тъмни акценти. Обозначението на модела на задния капак на моделите Competition сега е акцентирано от елегантна сребриста рамка.

Нов волан и интериорни лайстни за специфичния за М кокпит на спортен автомобил

Пуристки оформеният интериор загатва за гените от моторните спортове на обновените High-Performance модели още при качване. Новият волан и уреди за управление, както и особено висококачествените материали за арматурното табло и интериорните лайстни подобряват ексклузивната визия на специфичния за M кокпит на спортен автомобил.

За динамичното изживяване при шофиране допринася и оформеният по нов начин M кожен волан с три спици с мултифункционални бутони и червена централна маркировка на „12 часа“. Воланът е със скосен отдолу обръч и се с прецизно модифицирани спици. Два M бутона за активиране на индивидуално конфигурирани настройки на автомобила, както и лостчетата за смяна на превключвателите, които се предлагат серийно при моделите Competition за спонтанна намеса в избора на предавка на осемстепенната трансмисия M Steptronic, осигуряват интензивно усещане за състезателна писта. За първи път като опция се предлага и волан M Alcantara в същия дизайн и със съответния набор от функции. Като опция за двете версии на волана се предлага и функция за подгряване.

Специфичният за М дизайн на кокпита включва и полето за управление на централната конзола. Заедно със скоростния лост респективно селектора на трансмисията, червения бутон Старт/Стоп и контролера на BMW iDrive, там са разположени и бутоните Setup и M Mode. Те могат да се използват за конфигуриране на индивидуални настройки на автомобила и за активиране на набор от функции за дисплеите в кокпита и асистиращите системи, които са адаптирани към съответната ситуация на пътя.

Висококачествените и внимателно изработени материали и специфичните за M дизайнерски елементи в интериора създават модерна премиум атмосфера със спортен дух. Интериорните лайстни в областта на арматурното табло, както и на полето за управление и капака на поставката за чаши вече серийно се предлагат в изпълнение Dark Graphite мат. Опционално се предлагат интериорни лайстни във версиите Aluminium Rhombicle anthracite, M Carbon Fibre, както и новия вариант матиран алуминий. Версията M Carbon Fibre включва и блендите на волана и лостчетата за превключване на моделите Competition. Опционалното арматурно табло във версията Sensatec вече има още по-фина повърхностна структура.

Стандартните М спортни седалки предлагат множество възможности за електрически регулировки за оптимално позициониране зад волана. Функцията Памет за седалката на водача позволява запаметяване на индивидуалните настройки на седалката. Интегрираните подглавници с осветени обозначения на модела правят допълнително изявление за прогресивен спортен дух в интериора. Серийното оборудване включва и подгряване на предните седалки, като опция се предлага и вентилация на седалките. Серийната кожена тапицерия Merino, както и пълната кожена тапицерия Merino, кожената тапицерия BMW Individual Merino с разширен обхват и пълната кожена тапицерия BMW Individual Merino се предлагат в четири цветови варианта.

Опционалните седалки M Carbon тип „корито“ с напълно електрическо регулиране и подгряване осигуряват оптимизирана връзка между водача и автомобила в стила на състезателен автомобил. Те съчетават състезателна функционалност с луксозна изработка и висок комфорт при дълги пътувания. Използването на карбонов композит (CFRP) в елементите на седалката и облегалката, както и отворите страничните бордове и под подглавниците позволяват понижаване на тегло с 9,6 кг в сравнение със стандартните М спортни седалки.

BMW Curved Display и нова BMW Operating System 8.5

С новите модели на BMW M3 Седан и BMW M3 Туринг, в подчинения на прогресивния спортен дух кокпит кокпита навлиза най-новото поколение на системата BMW iDrive, базирана на BMW Operating System 8.5. С BMW Curved Display с висока разделителна способност, насочен към водача и допълнително модернизираният BMW Personal Assistant, взаимодействието между водача и автомобила е последователно насочено към управление с тъч функция и естествен глас. Специфичните за М дисплеи се изобразяват на напълно дигиталната комбинация от индикатори, която се състои от 12,3-инчов информационен дисплей и 14,9-инчов контролен дисплей. Те предоставят допълнителна информация за статуса на автомобила и подпомагат концентрацията върху случващото се на пътя. Като опция се предлага и BMW Head-Up дисплей, който проектира важните за пътуването данни върху предното стъкло в специфичен за M стил - включително многоцветна лента на оборотомера, Shift Lights и M View графика.

Освен това специфичните за M графични изображения и съдържание на информационния дисплей и контролния дисплей се допълват от нова форма на работа за серийната автоматична климатична инсталация. Изборът на температура, интензивността на вентилацията, подгряването на седалките и, при съответното оборудване, подгряването на волана вече могат да се управляват чрез докосване чрез специална точка от менюто в долната част на контролния дисплей или чрез гласова команда.

Постоянният напредък в областта на дигиталното управление е съчетан с допълнително намаляване на броя на бутоните и превключвателите в кокпита, както и с ново оформление на арматурното табло. Нови бутони за регулиране на решетките за свеж въздух в центъра на арматурното табло и от страната на водача и пътника предлагат възможност за регулиране на посоката на потока чрез въртене и накланяне.

В допълнение към пространството за краката, отделението за вещи в предната част на централната конзола и дръжките за отваряне на вратите, серийното вътрешно осветление сега включва и контурно осветление, интегрирано в бленда на централните вентилационни отвори. Има избор между девет цвята в няколко нива на яркост за индивидуализиране според личните предпочитания. Функционалността на вътрешното осветление включва също и приветлива „welcome“ и „good-bye“ графика, както и светлинни сигнали, които подсказват за отворена врата или входящо телефонно повикване.

Освен cloud-базираната навигационна система BMW Maps, серийният BMW Live Cockpit Plus включва два USB интерфейс за пренос на данни и WLAN интерфейс, както и интеграция на смартфони, което позволява и използването на Apple CarPlay® и Android Auto™. Системата от HiFi с 10 източника на звук и мощност на усилвателя от 205 вата е серийно оборудване на новото BMW M3 Седан и новото BMW M3 Туринг. Опцията за телефония с безжично зареждане позволява съвместимите смартфони да се зареждат безжично.

Индивидуално излъчване и още по-интензивна динамика с M Carbon екстериорен пакет, пакет M Race Track и BMW M Performance Parts

За прецизно индивидуализирана визия на новите High-Performance автомобили се предлага специфичен за модела екстериорен пакет M Carbon. С елементи за широко отворените предни въздухозаборници и задния дифузьор, всеки със собствена геометрия, корпуси на външните огледала и заден спойлер, изработен от CFRP за BMW M3 Седан, той също визуално подчертава състезателния характер на двата модела. С пакета M Race Track, който в допълнение към M Carbon керамичната спирачна система включва също M Carbon предни седалки тип „корито“, както и интериорни лайстни Carbon Fibre, теглото на автомобила се понижава с до 25 кг.

BMW M Performance Parts предлагат допълнителни възможности за адаптиране на интензивното изживяване при шофиране и динамичното излъчване на новите High-Performance спортни автомобили към индивидуалния стил на водача. Гамата от специфични за модела опции за допълнително оборудване варира от външни компоненти, изработени от CFRP и M Performance ковани джанти с централна гайка до M Performance стелки и M Performance бленди на волана за индивидуализиране на интериора.



Прикачени файлове:
BMW M3 Touring .jpg
BMW M3 Touring .jpg [ 79.82 KiB | Прегледано 172 пъти ]


Прикачени файлове:
BMW M3 Touring - 1.jpg
BMW M3 Touring - 1.jpg [ 52.23 KiB | Прегледано 172 пъти ]


Прикачени файлове:
BMW M3 & BMW M3 Touring - 2.jpg
BMW M3 & BMW M3 Touring - 2.jpg [ 123.63 KiB | Прегледано 172 пъти ]


Прикачени файлове:
BMW M3 - 4.jpg
BMW M3 - 4.jpg [ 74.57 KiB | Прегледано 172 пъти ]


Прикачени файлове:
BMW M3 - 3.jpg
BMW M3 - 3.jpg [ 82.7 KiB | Прегледано 172 пъти ]


Прикачени файлове:
BMW M3 - 2.jpg
BMW M3 - 2.jpg [ 61.78 KiB | Прегледано 172 пъти ]


Прикачени файлове:
BMW M3 - 1.jpg
BMW M3 - 1.jpg [ 60.91 KiB | Прегледано 172 пъти ]




*Източник: http://www.bmw.bg

_________________
Меката цица разсейва добрият ебач!

Изображение


30 Май 2024, 08:38
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
cron
Copyright 2008-2022 bgbmw.com
Powered by seo